• يکشنبه ٤ تير ١٤٠٢-١٥:١٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٦٩٤١
بابایی تاکید کرد: 12-157

مصوبه شورا درباره ایمن سازی ساختمان ها روی زمین مانده است/ ضرورت اجرای مصوبات شورای اسلامی شهر تهران

رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران بر ضرورت اجرای مصوبات شورا به ویژه درباره ایمن سازی ساختمان ها تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی بابایی رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و پنجاه و هفتمین جلسه شورای ششم، با ارایه تذکری که به صورت مکتوب به هیئت رئیسه شورای شهر ارایه شد، با اشاره به تذکر ۳۱ خردادماه خود، گفت: پیرو تذکر ۳۱ خرداد ماه مبنی بر علت توقف الزام مالک ساختمان‌های ناایمن به ایمن‌سازی صرفاً به اخطار و عدم تشکیل پرونده قضایی برای مالکین ساختمان ها و عدم درخواست قطع انشعابات از مراجع قضایی توسط مناطق ۲۲گانه تاکنون هیچ پاسخی برای این جانب وصول نشده است.
وی افزود: رصد میدانی بنده نیز از مناطق، گویای عدم اقدام اجرایی مناطق در تشکیل پرونده قضایی است، لذا نظر به وجود مصوبه صریح شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر اخطار، اطلاع‌رسانی و درخواست قطع انشعاب و در صورت عدم تمکین مالک مبنی بر ایمن‌سازی، نسبت پلمب واحد اقدام شود.
بابایی با اشاره به مصوبه شورای شهر تصریح کرد: ما در این خصوص شاهد ترک فعل هستیم لذا مقتضی است سریعاً نسبت به اقدام عملیاتی مبنی بر اجرای مصوبه مذکور اقدام و نتیجه را منعکس نمایند.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: